Customer Services Support - REMOTE COOPERATION

TE Connectivity is a $12 billion global technology leader. Our connectivity and sensor solutions are essential in today’s increasingly connected world. We collaborate with engineers to transform their concepts into creations – redefining what’s possible using intelligent, efficient and high-performing TE products and solutions proven in harsh environments.
Our 72,000 people, including 7,000 design engineers, partner with customers in close to 150 countries across a wide range of industries.

We believe EVERY CONNECTION COUNTS - www.TE.com.

Odpovědět na pozici

Jaké budou Vaše zodpovědnosti?

• Denní komunikace se zákazníky a interními odděleními.
• Nabídnout, zpracovat a zdokumentovat alternativní technické a plánovací řešení zákazníkovi.
• Přijímání stížností, jejich zasílání v případě potřeby odborným oddělením, provádění nebo přijímání nezbytných nápravných opatření.
• Poskytování informací o ceně a dodání.
• Vytváření nabídek, někdy v koordinaci s manažerem, prodejním technikem a / nebo obchodním manažerem.
• Posouzení požadavků na nabídky a objednávky, zpracování objednávek
• Centrální kontaktní místo pro domácí a zahraniční zákazníky týkající se poptávek, objednávek, nabídek a dodávek
• Aktivní účast na pravidelných týmových setkáních.
• Práce z domova

Co byste měli umět?

• Základní znalost práce na počítači se systémy Microsoft Office, zejména Outlook a Excel
• Anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zahraničními zákazníky)
• Dobré komunikační schopnosti a zkušenosti s prací v týmu
• Příjemné vystupování
• znalost práce se SAP výhodou

Na co se můžete těšit?

• Měsíční bonus ve výši 1500 Kč
• Příspěvek na dojíždění
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Stravenky
• Týden dovolené a další volné dny navíc

Kontakt

TE connectivity
Iveta Dvořáková
Telefon: +420 725 925 391
Odpovědět na pozici Zpět na výpis pozic

Imagine the Awesome Possibilities

video
Přehrát video