HR Administrátor (m/ž) s možností občasné HOME OFFICE

Naše společnost je největším světovým výrobcem a dodavatelem kabelové a konektorové techniky. Závod v Trutnově zaměstnává kolem 1300 zaměstnanců. Hlavním zaměřením je výroba komunikačních, síťových relé, speciálních konektorů a odporů, teplem smrštitelných ochranných a identifikačních prvků pro automobilový, letecký, elektrotechnický a zdravotnický průmysl.

TE Connectivity Trutnov s.r.o. patří k největším zaměstnavatelům v regionu a hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni :

Odpovědět na pozici

ZAČNĚTE SVOU KARIÉRU V TE CONNECTIVITY!

Do našeho HR Services Centra hledáme novou kolegyni nebo nového kolegu!

Náš tým zajišťuje přímou podporu všem zaměstnancům, HR oddělením a manažerům ve všech HR věcech - ať už se jedná o procesy týkající se zaměstnávání lidí, nástupu nových zaměstnanců či ukončení stávajících, změny v jejich zařazení, mzdové změny nebo jakékoliv jiné systémové procesy. Požadavky přijímáme osobně a skrz telefonní a ticketovací systém.

NÁPLŇ PRÁCE JE ŠIROKÁ, ALE ZKUSÍME VÁM PŘIBLÍŽIT NEJBĚŽNĚJŠÍ ČINNOSTI

• Budete součástí našeho mezinárodního TE HR Services Centra, které na denní bázi zajišťuje přímou podporu všem zaměstnancům TE Connectivity.
• Stanete se podporou a znalcem interních, ale i legislativních procesů spojených se zaměstnáváním lidí, nástupem nových zaměstnanců i ukončováním současných zaměstnanců.
• Budete hlavní podporou pro manažery a vedoucí při systémovém zprocesování mzdových i pracovních změn u zaměstnanců, pomáhat budete i řádovým zaměstnancům – třeba se změnou osobních údajů, benefity či jinými úkony v systémech
• Podporu všem zaměstnancům budete poskytovat osobně, ale hlavně pomocí našeho interního telefonního a tiketovacího systému. Obrátit se na vás může jakýkoliv zaměstnanec TE.
• Budete vytvářet a zpracovávat elektronickou i papírovou dokumentaci spojenou se zaměstnáváním, povedete přesné záznamy o zaměstnancích.
• Zodpovědní budete také za zajištění dokumentace pro všechny povinné audity, kontroly a hlášení.

A CO OD VÁS ČEKÁME?

• Potřebujeme člověka alespoň s maturitou a krátkou zkušeností z pracovního života - pokud jste někdy pracovali v HR nebo na pro-klientské pozici, je to práce přesně pro Vás!
• Bez základů angličtiny se u nás neobejdete – trocha mluvení a občas přijde i anglický e-mail, na který je potřeba odepsat
• Neděsí vás tabulky v excelu a každodenní práce s daty. Dokážete používat funkce, podmíněné formátování i si hrát s tabulkami a grafy.
• Cítíte se jako ryba ve vodě při práci se systémy a u papírování, ale zároveň Vám nevadí mluvit s lidmi.
• Důležitá je pro nás i důslednost, vaše práce bude o detailech a o schopnosti si věci dobře zorganizovat dle priorit.
• Musíte si umět sami stanovit priority a rozvrhnout si práci, ale zároveň i spolupracovat a vycházet s kolegy v týmu.

A CO VÁM MŮŽEME NAVÍC NABÍDNOUT?

• 13. mzdu
• 5 týdnů dovolené
• Odměnu za neabsenci až do výše 16 000,- Kč/rok
• Volitelný online systém benefitů Cafeterie systém (Benefit plus)
v minimální výši 6 500,- Kč ročně
• Příspěvek na penzijní pojištění 1 500,- Kč/kvartálně
• Výhodné tarifní smlouvy s mobilním operátorem (již od 1,- Kč)
• Dotované stravování

Kontakt

TE Connectivity Trutnov s.r.o.
Zuzana Vachková
Komenského 821
541 01  Trutnov
Česká republika
Telefon: +420 724 012 225
Odpovědět na pozici Zpět na výpis pozic

Imagine the Awesome Possibilities

video
Přehrát video